Zeytinli Son birkaç gündür bizim yavrucak güçlenmiş ve kaburgamı itiyor. Şiddetli bir ağrı var özellikle yatarken hissediyorum 😒
Eesramustafaa Zeytinli 🙋🏻♀️ Bende de var ve hala devam ediyor özellikle uyurken nefesimi kesiyor uyanıyorum ☺️
Emirrr Zeytinli aynı dertten maalesef bende muzdaripim hele ki bugün agrısı çok fazla. Bende burda bekleyim belki agrısına çözüm bulan vardır
Zeytinli Eesramustafaa evet özellikle uyurken nefesim kesilerek uyanıyorum ben de. Sağ tarafımda şiddetli hissettiğimden sola yatınca biraz daha rahat ediyorum.
Bebikimm Benim de aynı şekil, yukarı doğru bebek ittirince ağrı oluyor...Amann varsın olsun, sağlıklılar ki, hareket ediyorlar, bin şükür diyelim 🙏🙏🙏🙏