Şuan anlık moodum budur 😂
Şaka bi yana dursun ne kadar negatiflik yaşarsak yaşayalım bebeğimizi kucağımıza aldığımız zaman bütün olumsuzluklar pozitifleşiyomuş. Yaşadığın bütün sancı bütün sıkıntı bebeğini yanağına koyduğun zaman geçiyomuş. Suni sancıyla doğurdum doğururken çok sızlandım hepinize dua ettim bi sancıda kurtulursunuz diye. Benim bebişimle hikayem başladı dilerim rabbim isteyen herkese bu duyguyu nasip eder. Size tavsiyem ben bunu yapamam diye şartlandırmayın kendinizi normal istiyosanız normal doğurun sezaryen isterseniz sezaryen doğurun beden sizin karar sizin olsun. Normal doğumdan korkmayın emin olun çekiyosunuz ama geçiyo bi bakıyosunuz bebeğiniz kucağınızda korkmayın kimsenin sizi korkutmasına izin vermeyin. Sağlıcakla alın bebeğinizi kucağınıza 😍😍