Kahveli https://ibb.co/mCK4MLX Gelmeyen reglim var dün oglen test yaptım negatifti bu sabah ilk idrarla yaptım sonuc 5. Dakika da çıkı Anlamlandiramadim ama var mi yok mu 😟
lunam Kahveli çizgi mi var boya mı dağılmış anlayamadım açıkçası. Bence tekrarlamanız gerekir, testte sıkıntı var gibi. İnşallah gönlünüze göre bir sonuç alırsınız 🤲🏻
Kahveli hunilimom 3 4 damla diyor o kadar damlattim ama bilmiyorum… pazartesiye kadar olmazsam kan vericem.
Kahveli lunam Aynen bende çok arada kaldım bakalim bir saat sonra falan o kırmızılık dağılcak mi uçacak mi bilmiyorum