Kızlaar merhaba 34+3deyim ama 24 haftadan beri erken doğum riskimiz vardı ilaçlar iğneler derken bu haftaya geldik şükür en son 31+2 de muayene oldum bebeğim 2.100 grdı boyu 43 cmdi baş aşağıya dönmüş artık dedi doktorum şimdi son 4-5 gündür sıkıntılarım çoğaldı göbeğim baya düştü karnımın üst tarafı boşaldı resmen sancılarım ve bel ağrılarımda arttı sanki doğuma az kalmış gibi hissediyorum
Bütün Gece uykumdan şiddetli bel ve karın ağrısıyla uyandım yani baya kıvrandırdı şimdide yine karnımda ağrı var çok rahatsız edici 35.haftada gidicem doktora ama bi korku oldu içimde kanala falan ilerlese acaba hisseder miyim ? 🥺