cocoblog Benim sezaryen olduktan sonraki gün hastanede bant çıkarıldı birdaha takmadım, ebemizde takmamamı söyledi zaten sprey sıktı bu burayı kuru tutacak duşa rahatça girebilirsin dedi eve geldikten sonraki gün duşumu aldım. Kanamam da ilk günler biraz yoğundu sonra azaldı 1 hafta sonrasında zaten yok denecek kadar azdı