Benim diyetisyenim doğum sonrasında bol su içmeyi tatlılardan uzak kalmamı istiyor bu şekilde daha hızlı ve sağlıklı kilo verimi sağlanacağını düşünüyor.Anne sütünün arttırdığı düşünülen kompostoyu bile şekersiz yap iç diye tavsiyede bulunmuştu :) Emzirirken zaten çok hızlı kilo veriliyormuş dikkat ederseniz eğer