Dilekerkan0705 yok benim de erken gibi bir riskim yok ama artık bundan sonra da olursa erken değil her bebek 40 haftasını doldurmak zorunda değil , tabi 40 da bile belki gelmicek bilemeyiz dedi. O yüzden de sen hazırlığını yap bebeğin ne zaman geleceği belli olmaz artık dedi