Dunyabebek Doktorunuza bırakın kendinizi, ondan öneri isteyin. Ama ilk dogumunu epidural normal doğum olarak yapan ikinciye hamile bir anne olarak kesinlikle normal doğuma dair korkum olmadığını söyleyebilirim. Zira epidureli alana kadar bir 4 cm acilma olması gerekiyor, o ana kadar zaten aman aman bir sancı olmuyor. Epidureli alınca kuş gibi oluyorsun, yapılan muayeneleri dahi hissetmiyorsun. Hatta ben uyudum bile nst de sancıların en zirveyi gösterirken. Benim doktorum önermişti epidurel normal doğumu. Sizde konuşun uygun görürse, kendinizi hazır hissederseniz önceliğiniz olsun bence. Sezeryan da günümüz şartlarinda oldukça kolay ve güvenli ancak normal doğum sonrasi bir kaç saatte kahve içmeye gidip ertesi gün evimde kendi işimi kendim gördüm. Sezeryanla bu süreç biraz daha uzun oluyor. Bebeğe ve kendinize bakmak için yardıma ihtiyaç duyuyorsunuz. Tercih sizin, öneri doktorunuzun ☺️