igvescarim 12+4. Günlük hamileyim. Belim ve sol kasığım ağrıyor birde sanki yanıyor gibi. İnternetten baktım düşük yazıyor. Çok korktum
Burcucugum igvescarim e başka belirti var mı kanama vs ? Adet sancısı gibi sancılar oluyor çünkü rahim büyümeye başlıyor
Deletedmom5545 Çok karışmak istemiyorum ama o haftalar da bende de çok vardı doktorum rahmin açıldığı için normal demişti Yine gitmek isterseniz siz bilirsiniz