nevarneyokk Akşam oldu önce . Şimdide gecenin bu saatinde … Hem bebek hareket ediyor bu sırada hemde aşağıda çatı kemiklerim çok ağrıyor . Neden olabilir bunlar doğum sancısı değil dimi ? 37 haftalığım .
Emirasaf-annesi nevarneyokk valla 35+3 aynı dertten uyandım şuan oturuyorum ne sağa ne sola donemiyorum bacaklarım açamıyorum bile ne olacak böyle bilmiyorum
Burcucugum nevarneyokk 34-35 haftadan beri yaşıyorum bu ağrıyı 39+6 oldu hala gelen giden yok doğum sancısı vs değil yani. Ne yapsan da geçmiyor
secoz nevarneyokk valla 40+4te doğurdum normal doğumla gelmedi kızım beklesem gelmezmişte baya çatı ağrım oluyordu kramp gibi gelip gidiyordu bazen ama ne doğum oldu nede doğuma etki etti 28. Haftada başlamıştı öyle ağrılar
Selinkn nevarneyokk ben suan hastanedeyim dogum yaklasmasi ile ilgili tek soyleyebilecrgim 2 3 gindur inanilmaz bir mide bulantisi yaşadım ve gece ne hikmetse boyle enseme falan abuk subuk agrilar girdi yani sonrada suyum geldi yatırım yapıldı ama hala beklemedeyim sifir sanci
kediannesi60 nevarneyokk 35 haftalığım yaklasık 3 haftadır yasıyorum dönerken otururken bıcak saplanıyo resmen doktorum normal diyor baş geliş pozisyon aldıktan beri daha şiddetli baskı olduğu icin🤦🏼♀️
yyagmurrsenn nevarneyokk malesef doğumla ilgisi yok, doktora da sordum direk.. artık çok ağırlaştığı için kemik ağrısı çok normal dedi.. 🙄 üstelik normal de doguramıyorumm çatım coook darmış
Deletedmom27272 nevarneyokk bende dün çatı muayenesi oldum o günden beri benimde vajinam ağrıyor hele uzun süre oturunca kalktığımda çok fena
Ebru--- nevarneyokk aynı haftadayiz aynı ağrıyı çekiyoruz 3 4 gündür yurutemeyecek kadar çok ağrı var pis bisey yaaa…bebek kanala girecekmiş işte ondan oluyomus,doğum yaklaştı demek ama doğum başlıyor demek değilmiş bu agri
Arazynp nevarneyokk bebek kanala girmeye calisiyordur. Ama dogum belirtisi degil korkma. Sadece vucut kendini hazirliyor. Boyle olmasi normal.