Gamze_akgunn o kadar haklisin ki benim sürecim besinden beri sıkıntılı geçti. Ilk serklajimda açılma oldu dgm başlarken bu dr risk alıp ikinci kez belki sayılıdır yapılan uygulama, serkulaj yapıldı.omce Yaradanin sonra dr sayesinde bu hf gördüm. Normal bi dgm sürecim olsa elbette bu paraları vermem