Doganmerve06 Merhaba 🤗 benim gibi 15 haftalık hamiş anneler varsa bebişlerin kaç Gram oldugunu yaza bilir mi ? 🤍🤍
Polenpolen52 Doganmerve06 tamam canım ama fazla olabılır , yanı normal 90-100 olması lazım , bizim baba biraz uzun oldugu ıcın, erkek benım bebek bu arada , yanı normal olması gereken kılo 90-100 gr
Doganmerve06 Polenpolen52 bizimde 15+2 haftada 155gram dedi Dr bende sizde durumlar ne diye merak ettim canım banada gramı fazla geldide
Polenpolen52 Doganmerve06 ıyı ıyı kuzum 🤗 saglıcaklı olsun da dogarken bıze zorlukta cıkarmasınlar tospık olup 🤦🏻♀️☺️
Emine003 Kızlar benimde normalde 13+3 ama 14+3 çıkıyo bi hafta önde ama gramıni bir türlü bulamadım 15 ten sonra mı ölçülüyo acaba
miyopmom Hayirli aksamlar bende bu ara fena bas agrisi cekiyorum sabah arayacagim insAllah doktorumu cunku bu kadar ust uste normal degil