Sinemerkin çok geçmiş olsun. Doktorunuzla görüşün en sağlıklı bilgiyi o verir. Benimki herhangi bir pozitiflik durumunda yine de doğumu yaptıracağını ama her seferinde üstlerini başlarını değiştirecekleri için maliyetin artacağını, doğum fiyatına yansıyacağını söylemişti. Bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah, moralinizi bozmayın ❤️