22 haftalık hamileyim 2 3 gündür geceleri akıntım cok oluyodu. Sağlık ocagnda idrar tahlili yaptm temz cıktı. Kendi doktoruma yazdım en yakın hastaneye gitmemi soyledi. Hastaneye gittim açılmam oldugunu soyledi ve test yaptı gelen akıntının suyum oldugunu soyledi. Hastanede yatışım verildi. Antibiyotik ve serum tedavisine baslanıldı. Eger suyum kesilirse serklaj yapılacağını soyledi.suyum Kesilmeden yapılırsa içerde enfeksiyon olma ihtimali varmış. Başına boyle gelipte sağlıklı gebeliğini yürüten var mı? Çok korkuyorum bebeklere birsey olucak diye😓😓