Merwegngr07 Merhaba Bugün 39+2 olduk çatı muayenesinde hiç bir sorunum çıkmadı salı günü 40 hafta oluyorum doktorum salı gününe kadar kanama su sancı olmazsa son kez kontrole gel duruma göre suni sancı ne zaman vereceğime karar vericem dedi açılma olmazsa o güne kadar nasıl doğum yaparım şimdiden herkese teşekkür ederim Rabbim isteyen herkesin kucağına boş bırakmasın Amiin🙏🏻
Zeynepreyyan Merwegngr07 suni sancı rahim ağzına konan bir şey artık. Açılmayı hızlandırıp sancı başlamasını sağlıyor. Hiç belli olmaz belki o zamana kadar sancı ve açılma başlar
Zeynepreyyan Merwegngr07 inşallah inşallah Allah yardımcın olsun . Hayırlısıyla sağlıkla çok kolay doğum olur inşallah.