Anne8484 birşey yemek yasak doğrudur bağırsakları doluyor ya o sorun olabiliyormuş benim akıllı kardeşim sezaryan olmadan bir gece önce çok acıktım diyip oturmuş yemek yemiş tıka basa 😅😅 doktor ameliyat sonrası diyormuş ki bağırsakların doluydu resmen o seni biraz kötü yaptı neden yedin bu kadar falan demiş hiç unutmam 😅😅 siz siz olun ne diyorlarsa yapın