BaLLikom44 evet bızımkıde tutturdu ya bızım yara kendı memleketıne gıt dıye, diyarbakırdayız , ama yok canım oyle dunya, ben nerde basladıysam burda bıtırmek ıstıyorum doktor degısmek asla ıstemıyorum , kımlıgınde ızmır ordu ankara yazanları da gorduk ılk ınsan olmayı ogretsınler , valla ben cok kızdım sustu artık esım😀