Tgbergll canım ben de marginalistim 21. Haftamda öğrendim sonra iyice oturmuş demişt doktorum, yorgunluk , seyehat, ilişki vs yasaktı bende sadece yemek yaptım başka bir iş yapmadım fırsat buldukça uzandım ve hep çıkacağına inandım şükür geçen hafta gittiğimde biraz yukarı çıktığını söyledi, rahat olmak ve dinlenmek gerçekten etkili Allah büyük 🤲🏽 İnşallah sizinki de çıkar ben 27+2 oldum 26 da yukarı çıktığını öğrendim