Semisko 2 seferdir kimyasal gebelik yaşıyorum. Hüsnü bey hakkında fikri olan var mı? Yada kimyasal gebelik yaşayıp Konya da dr önerecek var mı arkadaşlar ?
Htc1 Hüsnü bey alanında çok iyidir gönül rahatlığıyla gideblrsniz nacizane fikrim 😊 akrabalık olmasa kesinlikle bende ona giderdim