tazeannecik1 Karnımın orta kısımlarında hiç hareket hissetmiyorum hep sol kasığım ve oranın üst kısmında hareket ediyor normal mi acaba ? Kontrolüm cuma günü ama içim içimi yiyor 🤨 Doktor kafası aşağı dönmüş demişti ondan kaynaklı mı ? 28+3 e girdik
Bktece tazeannecik1 duruş pozisyonuyla alakali olabilir. Benim de bi ara makat pozisyonuyla duruyordu cok az hissetmeye baslamistim korkup doktora gittim o zaman dedi pozisyonuyla alakali diye. Suan başı aşağı indi hem sagda hem solda surekli hissediyorum yine de iciniz huzursuzsa doktorunuza sorun
Busrabaksii tazeannecik1 ben karnımın içinden bacağıma doğru yol alan bir kısım olduğunu düşünüyorum 😂 kasık ve bacak birleşim yerinde resmen tam o kat yerinden vuruyor koskoca karnimda asla yer yok çünkü 😂 kafası sağ göğüs kafesimin içinde ayaklar sol kasıkta çapraz duruyoruz biz değişiğiz biraz 😂 28+2 😂
eusl tazeannecik1 ben de aynı durumdayım hareketleri de azaldı. Doktorum bebek ters pozisyonda olduğu için pek hissetmezsin hareketlerini dedi.
Suzanne Evet canım bende hep vajina üstünde hissediyorum hiç karında değil doktor baş aşağı pozisyonda olduğu için dedi
tazeannecik1 Suzanne Sadece ayak hareketlerimi yani hissettiğim;ellerinin hareketini hissetmiyorum hiç ya dönüyor gibi ya da dirsek atıyor gibi sanki, sizin kaç hafta bu hastalarda normal mi acaba baş aşağıda olması
tazeannecik1 Bktece Cuma günü gittiğimde sorucam mutlaka ya,hep sol da benim bebiş bide baya solda yani sola yattığımda nerdeyse leğen kemiğimin oralarda hissediyorum 😐
Suzanne tazeannecik1 benim 22 bitiyor bende hep aynı yerde hissediyorum normal diyor doktorlar ama bilmiyorum valla
Be1911 tazeannecik1 bende sizinle aynıyım 28+3 olduk. Bu haftalarda normal baş aşağıda olması, benim en son ki randevumda doktor baş aşağı olduğunu söylemişti
Bktece tazeannecik1 benim sağda asıl hissettiğim. solda hissettiğim ayaklari hatta saga yattigimda rahatsiz oluyo beyfendi🤭 birde kafa asagida oldugu için sanırım kafasini oynatip oynatmadigini anlamıyorum ama bazen idrar torbam gidiklaniyo gibi oluyo ve tuvaletim geliyo oyle kafasini oynattigini anliyorum🤣 siz de oluyo mu öyle
tazeannecik1 Bktece Benimde erkek 💙 Benim şöyle oluyor tuvalete gidiyorum geliyorsan tam oturuyorum koltuğu 2 dk geçiyor bi anda bi tuvaletim geliyor yukardan birşey vurmuş gibi o zaman diyorum baskı yaptı herhalde kafasıyla falan 🤣🤣
tazeannecik1 Be1911 Bana da öyle dedi ama hareket konusunda birşey dememişti onu da yarın gidince sorucam bakalım
tazeannecik1 Busrabaksii Benimde nerdeyse leğen kemiğinin oraya tekmeler atıyor oraya kadar nasıl ulaşıyor bilmiyorum valla