229 Annemler filan kilo aldiriyo o ilaclar diyo hamileliğimin başından beri benimde kullanasim gelmiyo daha açıkcası
EsmaaaaMeva1 kirpapatyasii1 bn hamilelikte yemedim 6 kilo aldm hamilelikte ama doğuruncada 4 kilo vrdm 2 kilosu kldı emzirirken dha çok yiyorum doymuyorum bnde😔
Happymommy kirpapatyasii1 12 haftalik olduk degil gece, gunduz bile bisey yiyemiyorum. Keske istahim olsa da ben de yesem 😔
kirpapatyasii1 Happymommy Canim o haftalarda iştah artışı falan olmuyor 18 den sonra bende iştah artışı olmuştu sende de büyük ihtimalle öyle olur 😊
AlpAslanbabysmom kirpapatyasii1 çok tehlikeli bir şekilde tatlıya düştüm bende 30. Haftadayim 🤤🤤 ne güzel başlarda sogumustum 987 kilo almam inşallah doğuma kadar 🥲
kirpapatyasii1 AlpAslanbabysmom Walla canim ayniyiz bilion mu durmadan tatlı durmadan biseyler yiyorum Allah sonumuzu hayır etsin inşallah 😂🤲
azime_aksu Devamlı yemek yiyorum canım devamlı bişeyler istiyor gece olunca da 2 kat daha canım tatlı istiyor ve devamlı Mısır yiyorum bardak bardak.
nur97 kirpapatyasii1 bende 30+4 hep tatlı yemek istiyorum geceleri de böyle 20 kilo almışım sanırım bakalım sonuna kadar ne olucak😅
Morprenses kirpapatyasii1 oluyor canım mesela şuan karnım şiş ama ne yesem diyorum elma falan kemiriyorum ki en azından yüksek kalorili bişey olmasın. Bikaç haftadır ben sıkıyorum dişimi bu şekil. Yoksa yedikçe yiyesim geliyo aynen