Merhaba arkadaşlar. Öncelikle 31 haftalık hamileyim. 2 hamileliğim bu. İlk hamileliğimden daha zor geçiyor. Bebeğimi en başından beri çok aşağıda hissediyordum. Hep sanki koşsam yada ağır bişey kaldırsam düşecek gibi. Hep vajinaya baskı yapıyordu bebek. Herkesde diyorduki ilk hamileliğinde karnın böyle değildi. Sanki son ayında gibisin diyorlar. 2 gündür de bebeğimin hareketleri çok azaldı. Karnıma güçlü güçlü vururdu gece uyanırdım o derece. Ama şimdi sadece çok az değiyor karnıma. Hiç hareket etmese hemen gdicektim acile ama napsam bilemedim. Erken doğum olmasından çok korkuyorum böyle bir durum yaşayan oldu mu acaba?