Hanımlar merhaba 10.haftaya yaklaşıyorum burnumun ortasında sivilce çıktı sonra geçti izi kaldı yüzüm gözüm solmuş gibi hissediyorum yüzümü hiç güzel bulmuyorum bu sıralar makyaj yapsam bile. Kız bebeğine hamile olan anneler çok çirkinleşir buna bir kaç kez de rastladım doğru olduğunu düşünüyorum sizce cinsiyetle mi alakalı😌