bebekgeliyoo Nslhn97 merhaba, ben 4moms aldım. Çevremin tavsiyesi ve kullanıcı yorumlarına göre tercih ettim, ancak bebeğim henüz doğmadığı için kullanma şansım olmadı :)
Bktece Nslhn97 ben fisher price dan aldım ama henuz doğmadigi icin kullanmak nasip olmadı. Yorumlari cok güzel bir üründü. Kendinden sallanan içinde müzikleri ninnileri olan bir model
Kbragzt Nslhn97 ben Bagi autorocker 360 otomatik beşik aldim hem televizyon pozisyonu hem yatış pozisyonu oluyor daha bebeğim olmadi ama eve gelen arkadaşım kullandi memnun kaldik
Gul33 bebekgeliyoo o bana çok çukur gibi geldi. Yenidoğan bebek içinde oturur vaziyette kalırmış gibi geldi. Siz kurulumunu yaptınız mı nasıl?
bebekgeliyoo Gul33 henüz yapmadık ama bebek ilk doğduğunda yenidoğan pedi ile kullanılıyor o bebeğin rahatça yatmasına destek oluyor kucaktaymış gibi hissi veriyor
Sibel4248 Wind otomatik salıncak aldık. Ama daha 25+1iz doğunca kullanacağız nasipse😇 inceleyin. Kendiliğinden sallanma ve müzik özellikleri var.
Bktece Gul33 https://imgyukle.com/i/k0BAxR Bu model ismi de fisher price sweet snugapuppy deluks ana kucağı