Benim vücudumla alakalı sanırım sezeryan yerim kırmızı bir şekilde parmak kalınlığında kaldı. Ayriyetten apandisit ameliyatı oldum, ilk başlarda ince ip gibi belli belirsiz bi çizgi vardı. Sonradan sonraya o da aynı parmak kalınlığında kahvemsi bi ize dönüştü. Metale karşı alerjim var neşterin değdiği yer öyle oluyormuş, kuzenlerimin hiçbiri böyle değil, 5 sene oldu alıştım artık 🥺