NazliCK Son regl tarihim 11 kasım. Su an tam 5 haftalık görünüyor beta hcg 8 Aralıkta 11.38 15 Aralıkta 1363 çıktı ama doktor kese için erken dedi. Daha önce boş gebelik yaşadım şu an kesenin gözükmemesi normal mi acaba
hunilimom NazliCK benim de 13 kasım ben 6. Haftadan sonra gidicem ortalama 6. Haftadan sonra gözüküyor hem kalp atışını duymak istiyorum
CrnBlt NazliCK ben kesemi 4+1 de gördüm kese suan da zaten betan yüksek gorunmesi lazim bence görünur suan da
NazliCK hunilimom erkenden öğrenmek ve erken kontrole gitmek çok kötü. Zaman geçmiyor hep akılda soru işaretleri kalıyor 💁🏽♀️
NazliCK CrnBlt malesef henüz gözükmedi. Rahimde kalınlaşma var dedi başlangicta boyle oluyormus sanirim. Cok guvendigim bir dr. Degil haftaya tekrar baska yere gidecegim