Seyma-24 Bende 2 tane bel fıtığı var. Normal doğum yapabilir miyim? Aynı sorunu yaşayan bar mı acaba?
Handan_65 Seyma-24 Ben bugum sordum doktora dediki ıkımmanı engelleyecek kadar kötüyse sezaryan direk dedi Bndede vardı en son 2 tane ama aman aman büyük deil sorun olmaz diye düşünüyorum
Seyma-24 Bana da seni rahatsız etmiyorsa normal doğum olur ama beyin sinir cerrahisi onayı lazım biz karar veremeyiz dedi.Sezeryan olmaktan korkuyorum inşallah normal olur🥺
Esrasena Benim de sağlı sollu 2 tane fıtığım var.3 sene önce ilk normal doğumumu yaptım,Allah nasip ederse 3 ay sonra bidaha 😊 Herhangı bi sıkıntı olmadı.Sadece son zamanlarda kilo şiikinlik baskı yaptı ağrım oldu.Doğumda hiç sormadılar bile 😊