Fkug Bebeğim kilo alsın tamam ama kendim kilo almak için neler yemeliyim ikizlere hamileyim 11 hafta oldum bugün ve hala 52 kilodayım buda beni çok fazla yoruyor biraz kendimde toplanmalıyım sizce neler yemeliyim söyle 60 olsam negüzel olur kilo iyi biley değil ama cok cabuk yorulup halsiz kalıyorum
Polenpolen52 Fkug canım benım tek gebelık ama , doktora sordum ben 51 kıloyla hamıle kaldım , 16 haftalıgım hala 51 ım , bebek ıyı kılo olarak , doktor hıc kılo alıcam deme 20. haftadan sonra zaten alıcaksın dedı
Nazli_ayar Fkug Kuruyemiş tüket. Meyvelerden özellikle muz tüket bebek için ve kendin için. Bide ara öğünlerini arttır. Normal oturup bişey yiyemiyosan mutfağa gidip geldikçe biseyler at ağzına. Meyve olur atıştırmalık biseyler olur fark etmez yani.
pijamaboregi Fkug kesinlikle hamur işi ile kilo almayın en azından bebeğinize katkısı olacak yiyeceklerden tüketin hamurişi saf karbonhidrat
Aslhn12 Canım haftan çok erken şu an zaten özellikle son üç ay öyle bir iştahın artıyor ki o sıra aşırı bi kilo alıyorsun yemekten kalkıyorsun beş dk sonra acıkıyorsun. Sana tavsiyem akışına bırak İnan 60 kilo olacaksın. Ben öyle yaptım 50 kilodan 60 kiloya çıktım Doğuma az kaldı yani sen ister istemez iştahın artacak yiyeceksin zaten bu şekilde yaparsan belki istemsiz şekilde fazla kilo alırsın sonra pişman olma diye diyorum 💐
minikkminik Bende zayıf hamile kaldım herkes çok ye kilo al işte göbeğin büyüycek halsiz kalırsın vs diyordu ister istemez bende tartılıp tartılıp bakıyordum aldım mı neden alamadım diye ama 20 den sonra almaya başladım 22.haftadayız artık hiç öyle düşünmüyorum boşa stres yapmışım halsizliğiniz de kilo kaynaklı mı bilmiyorum ama ilk başlarda zaten oluyo sonra geçti benim şükür sizin de geçer kilo almaya da başlarsınız bence bir aya rahat olun 😌