Zhrafath Sabah saat 10 da yatışım yapılcak ikinci sezeryanımı olcam inşAllah dua eder misiniz ? Biraz korku var ikinci olmasına ragmen. Etrafımdaki insanlardan olumsuz şeyler duymak tedirginleştirdi.
Fkug Zhrafath canım sen olumsuz konusmaları napıcaksın o bebişinin Aglama sesini duyunca hersey geride kalacak zaten inşallah sag salim kucagına alırsın allah analı babalı büyütsün 🥰🥰
Zhrafath Fkug 😊😊 dogru söylüyosunuz ama işte bu ara hep karşıma tam uyuşmadım kestiklerini hissttim gibi şeyler çıkıyo bende öyle olucam zannediyorum 🥺 amin teşekkür ederim canım 🥰