asyaa15 Hissetmeye bşladınızmı kızlar . 2.gebeliğim erken hissederim diyordum ama daha bsey yok. Detaylıya gidecez 2 hafta snra da zaman gecmiyor.
kahvesever__ asyaa15 inşallah 🙏 hissedersiniz ben zaten şuan hissediyorum ama gün içinde bir kere sanırım daha küçük olduğu için