Nuraykk Annisler biraz tecrübe verin bizlere doğum nasildi, açılma için neler yaptınız cok mu zor, normal mi sezeryan mı☺
[silindi] Benim 38 hafta da 1 cm açıklık vardı doktorum ahududu yaprağı çayı içmemi hurma yemem gerektiğini söyledi bide acı ye kabız olmaz demişti doğumda da Meryem ana otunu kullandım normal doğum yaptım 5 cm açıklığa kadar adet ağrısından daha şiddetli ağrılarım oldu 5 den sonra epidural istedim 10 dk ka sonra 10 cm olmuş doğum gerçekleşti ve doğum anı çok kolaydı bence 39+3 de doğdu ben otun faydası olduğunu düşünüyorum