Gzde218 Kızlar sağ göğüs ucum daha şiş gibi ve daha hassas hafif bir ağrı söz konusu. Solda normale göre şiş ama hassasiyet ve ağrı hissi yok doğuracağım diye mi acaba 😂
Gzde218 Bebiscann Göğüsü kafama taktım iyice emzirmek ve Mastit olmamak için 😁 korkuyorum yara olacak diye. Böyle değişik görünce telaşlanıyorum 😁
Bebiscann Gzde218 korkma canım herşeyin bir çaresi var yara olursa kremler var geçirir, mastit olursa ilaç var gebelerin kullandığı, inşallah hiçbiri olmaz ama olursada korkma olduğu zaman düşün bunları hamileliğin tadını çıkar 😍🙏
Gzde218 Bebiscann doğru söylüyorsunuz pimpiriklenmekten hamileliği yaşayamıyoruz 👍🏻😁 son düzlükteyim artık ama hiç doğurasım yok 😂
Bebiscann Gzde218 aynen canım ben doğum yaptım, hiçbisey korktuğun gibi olmuyor, herşey güzel olacak de ve güzel olsun😍😍
Gzde218 Bebiscann ay ne güzel inşallah bana da nasip olur güzel geçer her şey. Allah sağlıklı güzel ömürler versin hepimize bebişlerimize😁