Bebegim07 ☺☺Serbest beta hcg sizlerin kac cikti ve bebegnizin cinsiyeti nedir sadece merakli bir anne olarak soruyorum
Polikistikanne Bebegim07 bende okumuş ve kız sanmıştım ama erkek ☺️ fBhcg diye bir değer ikili taramada
Hulyaaaaa75 Bebegim07 ay nden skıntı olsn bnce cok şanslısın iç karnn geniştr takma kfana hamileliğin tadını çikar inşllh hareketlerni hşssederz artk 🙈😊
Bebegim07 Glstn Bunu pek anliyamadim:) Dedigim şey ikili tarama testinde Serbest beta hcg nin degeri yaziyo:)