CinyurunAnnesi bizde 27+3 haftalık olduk yemek sonrası değil ama durup dururken ara sıra karnımın alt taraflarında ağrı olur önceden olsa endiselenirdim ama 3.hamilelik artık tecrübe edindim Karnın ve bebek büyüdüğü icin genellikle oluyor bu ağrılar hatta bazen kalçam bile öyle bi agrıyor ki tutulup kalıyorum, eğer kısa süreli ve geçici ise agrıların korkma çünkü bebek büyüyor vücudun ona göre şekilleniyor mecburen ara sıra bu tür agrılar olabilir eğer geçmeyen seni aşırı rahatsız edici bi agrın olursa için rahat etsin bi doktoruna danış kontrole git