dudininannesi Benim ilk gebeligimde vardı üstelik çok şişmişti baş parmağım kadar sonra inmeyince tromboze oldu genel cerrahi ye gittim ilaç ve krem verdi hapları kremi düzenli kullandım sıcak suya oturdum bir ay içinde toparladi o bir ay kesintisiz canm yandı. 28 haftada başladı 31de iyiydim ama tabi dışında kaldı kuculunce nohut tanesi kadar. Ama ben normal doğum yaptım bı sıkıntı yaşamadım doğum sonrasında da kabız olmamaya çalıştım sonra ikinci dogumumda normal oldu şimdi 3.ye hamileyim sıkıntı olmazsa yine normal olacak o nohut tanesi malesef kabız olunca sisecek gibi oluyor hemen krem ve fitil falan kullanıyorum doktor ne verirse artık