nese_gocuk Çatlatma ignesi vuruldum 35 saat sonra kanama geldi bı avuç kadar başına böyle bişey gelen var mi
kelebek1717 nese_gocuk canım ben de 2 kere çtlatma iğnesi vurundum ama kanama vs.bişey olmadı ben de kanama falan olmasi hiç duymadım
hayat_23 nese_gocuk ben kotu birşey degıl diye bilirim cunku ovulasyon döneminde kadınların yaşadığı birşey, nadir de olsa🖤