Hayal117 merhaba
Bende 12 haftalık hamileyim ve 4. Haftadan beri ara ara kanamalar oluyor en son 11.haftada oldu
Düşük tehlikesi olabiliyor mutlaka doktora gidin
Ben 4.haftadan beri her hafta iğne vuruluyorum geçen hafta vurulmayı atladım ertesi gün yine kanamam oldu
Dokuz ay boyunca kanamalı gebelikler olabileceği söylendi, bebeğim sağlıklı çok şükür ama insan tedirgin oluyor 😞
İnş sağlıklı bir hamilelik geçirir, Allah kucağınıza almayı nasip etsin 🙏