SelinDere Kızlar doğumda mıhakkak elektrikli gögüs pompası alınması gerektiği hakkında şeyler okudum alınmalımı sizce ve önerdiğiniz pompa varmı
Kizannesi92 SelinDere İllaki zorunlu değil bence oğlumda hiç almadım gerek de duymadım kızım 11 gün yoğun bakımda kaldı mecbur kalınca aldım weewell diye bir markanın 23 gün önce 250 TL civarına aldım son bir iki gün hariç sagdigim süt bebeğe yetiyordu çekimi kuvvetli bence tabi diğerlerini kullanmadım ama aklınızda bulunsun gerek olursa alırsınız
neslican0644 SelinDere illa gerekli diye bişey yok. Aslında o doğumdan sonra belli oluyorm ilk kızımda hiç gerek duymadım ama 45 gün önce erken doğum yaptım bebeğim küvözde mecbur sağmak için lansinoh elektrikli aldım. Şimdiden alıl da kendinize maddi yönden zorlamayın. Eğer ki gerek olursa 5 dk da mağazadan gidip alınıyor zaten
kbrkrblt16 İlla ki gerekli bir şey değil bende ilk hamileliğimde erken doğum yaptığım ve bebeğim küvezde kaldığı için ihtiyaç duyup almıştım lansinoh marka çok memnundum 🌸 şuan fiyatlar baya artmış durumda bence gerek olursa alın
FusunF SelinDere doktorum bugün gerek yok gerek duyarsan alırsın dedi bana zaten hiç biri iyi cekmiyor tecrubeyle sabit dedi