HeyMomlove Kızlar Hamileyim ama daha 3 haftalık ultrason da görünmüyor ve sol kasığım çok ağrıyor nedendir sizce bebek yerleştiği zaman rahime ağrı olur mu belli oluyor mu ??
maviay246 HeyMomlove yerleşme aşamasındadır bolca dinlenin yatın iş yapmayın dikkat edin üşütmeyin 🌸🌸
Selindrellaa HeyMomlove yerleşmesinden kaynaklıdır canım ilk haftalarda benim de çok oluyordu. Bebeğin sol tarafta olduğu için ağrı oradadır. Dinlenmeye çalış 🙏😊
HeyMomlove @Selindrellaa Peki cinsiyeti nedir bebeğinizin sol tarafta mi bende bilmiyorum ultrason da görünmüyor
HeyMomlove Selindrellaa genelde hep öyle derler sağda erkek solda kız diye inşallah banada erkek nasip olur 💙🙈👶♥️