Gamze772 aynen canım çok iyi bir doktor iki yıldır sadece ona gidiyorum gitmeni tavsiye ederim benim riskli gebelik olarak geçiyor dedi araştırmada devam et dedim Yok hocam risklide olsa sizden başkasına gitmiycem ablalarım komşularım da ona gidiyor memnunuz yani