Tbsylmz 00:00 itibari ilee bebiş doğdu butonu geldi kızlarr korkuu heyecan sardı beni de 🙄😍 Var mı benim gibi olanlar ? ☺️
cosarburcu Tbsylmz Benimde 00′dan sonra geldi heyecanlıyız bekliyoruz bakalım 😊🥰🥰 Hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 😍