merhababebik Anneyi-11 bu fiyata sizden neden alsınlar:)) güvenilir bir siteden alırım Kargo ödemem :) ikinci el olayını anlamamışsınız sanki
merhababebik Anneyi-11 ikinci el. Çünkü siz ana satıcı değilsiniz. Bunun üzerinden vergi vs vermiyorsunuz. Elinizde olup kullanmadığınız ürünü elinizden çıkarmaya çalışırken bu fiyatları istemeniz hoş değil :)