Merhabalar 40+3 günlük gebeyim ne açılmam var ne sancım. Bugün kontrolüm vardı. Doktor yarın 7:30’da gel yatışın yapılsın. Suni sancı ve açılma iğnesi ile doğumu başlatacağım dedi. Bu ikinci doğumum ama ne su ne nişan ne açılma var. Çok korkuyorum. Suni sancı ve açılma iğnesi ile doğum yapan oldu mu tecrübe ve dualarınıza ihtiyacım var