GamzeKeceogluArmagan Melikezturk Hadi inşallah Allah gönlünüze göre versin. Test yapın inşallah çift çizgiyi görürsünüz ama yine de kan testi yaptırın en iyi sonucu o veriyor çünkü hadi hayırlısı güzel haberlerinizi bekliyoruz ☺️ Allah isteyen herkese nasip etsin.
Melikezturk Valla kızlar test aldiriyorum arkadasa getircek dua edin inşallah çift çizgi çıkar 😔🙇 bide şimdi yapsam net çıkar mı canım daha 2 gün gecikti ya
Melikezturk Efuli53 valla testi getirdi arkadaşım test bana ben teste bakıyorum yapmaya korkuyorum üzülürüm diye
HaticeGkta Melikezturk üzülmezsin inşallah biliyorum o duyguyu ama o testi yapacaksın merakına yenilip ha şimdi ha sonra hadi gücünü topla 💪🏻💪🏻
aysezufermiray Esma5861 adetime 2 gün kala gittim doktora 4,5 haftalıktı adetimden 1 gün sonra keseyi gördük
Mslali Melikezturk ayrıca ben idrar testi yaptığımda negatif çıkmıştı idrardan sonuç alamadım hatta ilk kan tahlilimde negatifti adetim 5 gün gecikmesine rağmen. Üstüne 10 gün daha bekledim ve kan tahlilimde çıktı🙏🏻
Mslali Melikezturk canım emin olmanın tek yolu test yaptırman aksi halde insan hamile kalmayı istediği için vücut belirtileri yaşıyormuşsun hissi veriyor. Senin söylediğin belirtileri ben 12. Haftadan sonra yaşadım bir çoğunu en iyisi test yaptır