Aysecirit19 Merhabalar😊 Adetim 2 gün gecikti ama hafif pembemsi bir kanamam oldu aranızda bunu yasayan var mı acaba hamile miyimdir
moom222 Aysecirit19 pembe kanama genelde yerleşme kanmasi olarak bilinir cnm takip et kanamani biraz daha bekle bir haftayi doldur. Hemen kan ver
Aysecirit19 moom222 Yerleşme kanaması beklenen adet tarihinden önce oluyomus ama benim 2 gün gecikti adetim inşallah yerleşme kanamasıdr😊
Aysecirit19 Edanur_Dilek Hayırlı olsun😊 Bizde çok istiyoruz ama çokta umutlanmsk istemiyoruz adet oldugumu görmekten korkuyorum resmen 😊