Buketylz944 Kızlar zaman çok hızlı geçiyor artık bebeğim büyüdü zorlanmaya başladım bel ağrılarım arttı rahat bi uykuya hasret kaldım 🙄😂😂sizde durumlar nasıl
Fatosduzgun55 Buketylz944 34+5 den selamm… zaman geçmiyürrr hareket tamamen kısıtlandı uyku desen sabaha karsı 😭
Karadenizli_ Buketylz944 bende 32+6 yım. cuma günü 33 olucam inşalalh . sabahları bi bel ağrısı oluyor. birde ayaklarım şişti. geceler zaten ayrı bi olay. dönemiyorum.bebek kilo aldıkça daha da zor oldu.
Simayy077 Bizde 33+2 yiz bel sirt agrisi çok var yan yatınca kaburgalarim ağrıyor sabaha kadar bi o yana bi buyana doneliyorum allah yardımcımız olsun 🙏
Koalamm Buketylz944 tam 33 oldu çok yoruluyorum hiç bi iş yapamıyorum geceleri hiç uykum gelmiyor ama uyumak zorundayım bi çocuğum daha var düzen iyice bozuldu