Ebru74 37 haftadayız doğuma az kaldığı İçin bi an önce iyileşmek istiyorum. Doktorum tylolhot kullanabilirsin dedi ama internette kafa karşıtırıcı şeyler yazıyor. Kullanan oldu mu hiç aranızda acaba
sivlimglsh Ebru74 eczacım hamile olduğumu biliyor eşime tyhlot alırken özellikle abla sen kullanmayacaksın diye uyarmıştı ama dr önerdi diyorsun şimdi bilemedim
Merveii Ebru74 normalde bile önerilmiyor o. İçeriği bayagı sakincali diye duymuştum. Hamileyken içmek daha sakıncalıdır bence ama doktorun dediyse bilemicem. Ben yerinde olsam yine de içmezdim.
zelliremm Ebru74 bende grip oldum oda bir ilaç türü olduğu için kullanmadım tavsiye edilmiyor kullanma derim doğal yollarla vitamin al o şekilde iyileşmeye calis
charlottececi Ebru74 onun icerigi degismis sanirim. Eskiden cok agir olani vardi sadece. Simdi 2 cesit var. Birini doktor yazmadan alamiyosunuz o cok agir. Digeri herkesin aldigi hafif doz. Doktorun verdiyse bir bildigi vardir :)
Ebru74 Merveii Eczanede ki bayandan burun spreyi de istedim ama içinde kortizon olduğundan ben vermek istemem Vicks önerdi. Thylolhota bişey demedi. Bi bakalım internetten dedim orda da çok şeyler yazılmış korktum bende şimdi. Zencefil bala devam sanırım
sivlimglsh Nane limon çayı ıhlamur taze sıkılmış nar portakal limon gibi şeylerden destek alsan ben 39. Haftaya giricem bu şekilde atlattım hep He birde acılı limonlu tavuk çorbası iyi geliyordu