Kksll Betul0635 adetiniz gecikiyor kanda ve testte pozitif çıkıyor sonra adet kanamasi oluyor beta sıfırlanıyor
Karelinannesi Betul0635 beta en fazla 1000e kadar çıkar sonra düşer. Bende Eylül’de yaşadım canım ilk dememe de tuttu ama işte kimyasalmış.
Sukrann10 Betul0635 benim de ilk gebeliğim kimyasaldı. Beta değeri yükselmiyor sürekli düşüyor. Benim ki yaklaşık iki hafta sonra kanamam oldu ve betam sıfırlandı.
Dicle04 Betul0635 beta HCG düşük çıktı önce. 35 sonra 150, 275 şe kadar çıktı bu pazartesi 150 düştü ve kimyasal gebelik olduğunu öğrendim bugünde adet kanaması ile güle güle dedim. Yani beta HCG değeri yükseklip daha sonra düşerse kimyas gebelik oluyor
Kksll Betul0635 düzenli artış olmuyor diye biliyorum bende testte çıktı kanama şikayetiyle gittim kandada çıktı ama adet oldum bildiğin bir hafta sonra polikliniğe muayeneye gittim beta sifirlanmisti düzenli artıs varsa ya hamilesindir ya da dış gebelik filan vardır yine de yanlış yönlendirmek istemem
Betul0635 Kksll teşekkür ederim 4+1 bugün 277 çıktı her 2 günde bir veriyorum 1000 olana kadar da vercem gibi
Karelinannesi Betul0635 eğer gebeliği erken farkedip takip edersen yükseldiğini anlıyorsun. Ama iki katına değil de 1.5 katına falan yükseliyor. Ama yükseliş en fazla 1000 oluyor. Bazıları 60ı görüp düşmeye başlıyor bazıları 800ü görüp düşmeye başlıyor. İlk test verdim 5.7 idi testlerim pozitifti. Sonra verdim 9 çıktı sonra tekrar verdim 6.7 ye düştü ve adet oldum
Duygu388 bende test yaptım pozitif çıkmışdı 4 hafta sonra kanamam oldu adet gördüm sancılıydı 10 gün sonra tekrar hamile kaldım şuan 20 haftalık oldm 😊
Duygu388 Betul0635 çkmadıki bende canm düştü gitgide zaten 0 değerini gördü doktor tamam normale döndük dedi
Drya55 Betul0635 ben 20 ile öğrendim kimyasal gebeliğimi en fazla 203 e kadar çıktı bir haftada sonra kanamam başladı değerim düştü