Canım korkma ilaçlarını düzenli kullanmaya çalış durduğu kadar durur inşallah. Bana 32. Haftada erken doğum riskimin olduğunu söylediler. 1 cm açılma, rahim ağzı uzunluğum 19 mm , Nst de sancılar çıkıyor kaç haftadır duruyor. Doktor özellikle sen 36-37. haftaları göremezsin diyordu. Bugün 37+0 olduk. Hep istirahat ettim kendimi yoracak iş yapmadım. Şükür bu haftaları gördük