Dilara0606 benim tiroid bezim cok hızlı çalışıyormuş o yüzden tsh hep düşük çıkıyor. İlaç kullanıyorum iki aydır, şimdi yükseldi ilacı bire indirdi doktorum. Haftaya tekrar kontrolüm var inşallah tekrar yükseltmez ilacı 🙏🏼 Hipertiroidi teşhisi koydu, gebelikte çoğu zaman hipotiroidi olur, tiroid bezi yavaş çalışır seninki aksine hızlı çalışıyor vücudun enteresan diyor doktorum 🤣 her türlü enteresanlığı yaşadım zaten şu altı ayda, acılara yürüyor korkmuyorum modundayım🤣🤣